Επιστροφές Προϊόντων

Επιστροφή εμπορευμάτων γίνεται δεκτή είτε σε περίπτωση που σας αποστείλαμε λάθος τύπο προϊόντος από αυτόν που αναγράφεται στη παραγγελία σας είτε σε περίπτωση που το προϊόν σας παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα και βρίσκεται εντός εγγύησης.

Όροι Επιστροφής σε περίπτωση λάθος προϊόντος

Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μην ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες

Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση

Το προϊόν και η συσκευασία να μην έχει κακοποιηθεί (τσαλακωθεί, πιεστεί, κλπ.), έτσι ώστε να είναι σε κατάσταση που να μπορεί να πωληθεί

Όροι Επιστροφής σε περίπτωση προβληματικού σε εγγύηση προϊόντος

Παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε φωτοτυπία του φορολογικού παραστατικού, που λάβατε κατά την αγορά του, συνοδευόμενο από ένα έγγραφο με όσο το δυνατόν λεπτομερέστερες πληροφορίες, που να περιγράφουν την προβληματική λειτουργία του προϊόντος.

Περιορισμός - αποποίηση ευθύνης

Η εγγύηση δεν ισχύει για όλα τα προϊόντα, που σας προμηθεύει το fru.GR, σε περίπτωση που η βλάβη προκλήθηκε:

  • από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη
  • από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα
  • εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας
  • ειδικά στις μητρικές κάρτες δεν καλύπτεται σε καμία περίπτωση δυσλειτουργία από στραβωμένα pin της υποδοχής επεξεργαστή

Διαδικασία επιστροφής

Συσκευάζετε το προϊόν σε ένα μεγαλύτερο κουτί, ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή

Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή

Αποστέλλετε το δέμα υπόψιν Τμήματος Επιστροφών, στη διεύθυνση:
Λάζαρος Γιαννακίδης - fru.GR
Ανδρονίκου 4
Συκιές 56626
Θεσσαλονίκη
Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής σε περίπτωση λάθος προϊόντος βαρύνουν εμάς ενώ σε περίπτωση προβληματικού σε εγγύηση προϊόντος επιβαρύνουν: α) εμάς, εφόσον το προϊόν έχει αγοραστεί έως και 15 ημέρες πριν από την ημερομηνία αποστολής ενώ, β) τον πελάτη, εφόσον το προϊόν έχει αγοραστεί περισσότερο από 15 ημέρες πριν από την ημερομηνία αποστολής του.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2312314619 είτε μέσω e-mail στο sales@fru.gr

Πολιτική Επιστροφών χωρίς αιτιολόγηση

Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας στην έδρα της Επιχείρησης ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στην έδρα της Επιχείρησης. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της Επιχείρησης, είτε μέσω τηλεφώνου (τηλ:2312314619), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση:sales@fru.gr). Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν, που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

  1. Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»)
  2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
  3. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Επιχείρηση για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
  4. Η δήλωση υπαναχώρησης γίνεται μέσα από το λογαριασμό του Πελάτη, με τη χρήση του υπερσυνδέσμου: https://www.fru.gr/ιστορικό-παραγγελιών
  5. Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στην «Λάζαρος Γιαννακίδης» Ανδρονίκου 4 Συκιές 56626 Θεσσαλονίκη
  6. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η Επιχείρηση, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η Επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από την έδρα της Επιχείρησης», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται από το τόπο που παρέλαβε ο πελάτης τα προϊόντα, δηλαδή, από το κεντρικό μας Κατάστημα: Ανδρονίκου 4 Συκιές 56626 Θεσσαλονίκη. Για προϊόντα που αγοράσθηκαν με καταναλωτικό δάνειο δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων λόγω της αδυναμίας ακύρωσης του καταναλωτικού δανείου, ο Πελάτης δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.
  7. Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η Επιχείρηση έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
  8. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Επιχείρηση.
  9. Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την Επιχείρηση, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε Επιχείρηση δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
  10. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.

Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της άνω παραγράφου

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα «Λάζαρος Γιαννακίδης» Ανδρονίκου 4 Συκιές 56626 Θεσσαλονίκη, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
  • Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας ή είδη που έχουν στενή επαφή με το ανθρώπινο σώμα (όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, ακουστικά, αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές - κοπτικές - κουρευτικές μηχανές, σεσουάρ, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα κ.α.).
  • Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, ακόμα και εάν δεν έχουν ανοιχτεί.
  • Στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων