Μπορείτε να μου στείλετε την παραγγελία μου και να πληρώσω με αντικαταβολή;
Για τις αποστολές, οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι είτε με κατάθεση του συνολικού ποσού της παραγγελίας, είτε με τη χρήση κάρτας (χρεωστικής/πιστωτικής) μέσω ανακατεύθυνσης σε ασφαλές περιβάλλον τράπεζας από την Ιστοσελίδα μας.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημα;
Βεβαίως και υπάρχει δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα μας, εφόσον το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο στο χώρο μας.
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε να επιλέξετε «Παραλαβή από το κατάστημα» και η ομάδα μας θα σας ενημερώσει αμέσως μόλις είναι διαθέσιμη προκειμένου να την παραλάβετε.

Μπορώ να πληρώσω στο κατάστημα, κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;
Υπάρχει δυνατότητα πληρωμής στο κατάστημα μας, είτε με μετρητά είτε με τη χρήση πιστωτικής κάρτας, με την παραλαβή της παραγγελίας σας, κατόπιν επικοινωνίας και συνεννόησης από την ομάδα μας.

Πώς μπορώ να ξέρω αν κάποιο προϊόν είναι ετοιμοπαράδοτο στο κατάστημα;
Τα προϊόντα που είναι «Σε απόθεμα» στην Ιστοσελίδα μας, σημαίνει ότι είναι ετοιμοπαράδοτα στο κατάστημα μας. Όλα τα υπόλοιπα «Διαθέσιμα» προϊόντα μπορούν να είναι έτοιμα είτε για παραλαβή είτε για αποστολή στο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στο εκάστοτε προϊόν.

Αν επιλέξω κατάθεση σε Τράπεζα, έχω χρονικό περιορισμό;
Ναι, στην περίπτωση που επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής, την κατάθεση σε τράπεζα, αυτή πρέπει να ολοκληρωθεί εντός 48 ωρών, προκειμένου να εκτελεστεί και η παραγγελία σας.
Μετά το πέρας του παραπάνω διαστήματος, η παραγγελία σας ακυρώνεται από το σύστημα.

Πού μπορώ να βρω τους Τραπεζικούς λογαριασμούς, προκειμένου να κάνω κατάθεση;
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας και εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε τράπεζα, στο email επιβεβαίωσης θα λάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την κατάθεση σας.
Εναλλακτικά, μπορείτε να δείτε τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς στον παρακάτω σύνδεσμο:
Τρόποι Πληρωμής fru.GR

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Το τηλεφωνικό μας κέντρο είναι διαθέσιμο κατά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος, από Δευτέρα έως και Παρασκευή, από τις 08:30 έως και τις 17:00 και Σάββατο 09:00 - 13:00 με τηλέφωνο επικοινωνίας: 2312314619.
Εναλλακτικά και εκτός ωραρίου λειτουργίας, μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα μέσω Viber στο 6996873507 ή email στο info@fru.gr

Υπάρχει δυνατότητα έκδοσης Τιμολογίου;
Βεβαίως και υπάρχει δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου και το μόνο που χρειάζεται είναι να μας γνωστοποιήσετε τα απαραίτητα στοιχεία κατά την παραγγελία σας.